Esmaspäeva hommikul üllatas meie hernekasvatus juba päris pikkade taimekestega. Tekkis juba tahtmine neile tuge otsima minna, aga pidasime siiski paremaks pisut oodata.
![]() |
| Sellised nad siis olid! |
Teisipäeval tähistasime emakeelepäeva. Lapsed rääkisid oma lemmikraamatutest. Koolilapsed said lisaks nautida saalis etendust hiirest, kes oskas mitmeid keeli.
Kolmapäeval külastasime raamatukogu. Kellele pakkus põnevust bussisõit, kellele uhked raamatud, see sõltus juba lastest enestest, kuid üks oli kindel, suur sõprusetera raamatute vastu sai külvatud ka kõige pisema lapse südamesse.
![]() |
| Väike huviline. |
| Meie raamatusaak. |
Kuid tuleb tunnistada, et lihtsate killast see ülesanne polnud.
Ja neljapäeval me harjutasime (tegelikult kõigil teistel päevadel ka ning samuti eelmisel nädalal), et reedel esitada kogu rühmaga teistele silmaravirühmadele etendus Muna.
Lapsed olid nii tublid! Kõigil oli oma osa hästi selge, hääl tugev ning liikumine täpne.
| Hetkepilt etendusest. |
Kuid nüüd herneste juurde tagasi.
Nädala küsimuseks oli Kuidas nimetatakse hernetaime kooskasvamist?
On see:
- sündroom
- sümbioos
- sümfoonia
- sümpaatia
Vastuse võite saata kirjakesega lasteaeda.
Mõnusat kevade algust soovides
Kristi


Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar